Поръчки и връщане I TEDIKO

ПОРЪЧКИ/ЗАКУПУВАНЕ НА СТОКИ

На уебсайта ни са налични функционалностите за закупуване на стоки като регистриран потребител и като гост.
При тип покупка като гост ще ви бъде поискана само такава информация, която е от съществено значение за обработката на вашата поръчка.
След приключване на процеса на покупката, ще ви бъде предложена възможността да се регистрирате като потребител или да продължите като нерегистриран потребител.
При тип покупка като Регистриран потребител вие ползвате редица възможности като Регистриран потребител:
1. Преминавате през Опростен процес на поръчки;
2. Имате възможност да проследявате своите поръчки;
3. Можете да проверявате Предишни поръчки и прочие.
4. Получавате първи Информация за Промоции и Нови продукти.

КАК ДА НАПРАВИТЕ ПОРЪЧКА?

  1. Изберете необходимите ви продукти, и натиснете бутон ПОРЪЧАЙ.
  2. Проръчаните продукти ще се натрупат във Вашата количка.
  3. Отворете Вашата количка и разгледайте избраните продукти.
  4. Ако искате да продължите към Разплащане, натиснете бутон Разплащане/Go to checout.
  5. Ако желаете да редактирате вид, брой или друго на избраните артикули, натиснете бутон View and Edit Card, който ще ви даде възможност още веднъж да Прегледате, да Редактирате и да Актуализирате своята поръчка.
  6. Приложте КОД ЗА ОТСТЪПКА, ако имате такъв.
  7. Натиснете Бутон ПОРЪЧАЙ. Той ще ви отведе към страницата, на която окончателно да финализирате своята поръчка. 
  8. Попълнете коректно вашите данни, изберете Метод на Доставка, и Метод на плащане.За суми над 1000лв изберете Метод на плащане По банков Път и от Падащото меню, използвайте данни за банков превод. След като получим Вашата Поръчка, ние ще ви издадем Фактура за необходимата Сума, която вие ще заплатите по Банков Път.Вие ще получите Потвърждение на вашата поръчка с детайли по нея на e-mail адреса, който сте предоставили при заявяване на поръчката си. Ако все пак желате да заплатите сума над 1000лв с наложен платеж, ще платите Куриерска Такса за Наложен Платеж в размер на 1.20% От сумата на Наложения платеж, но не повече. 
  9. След като попълните коректно всички изискуеми данни, натиснете Бутон Поръчай.
  10. Поръчката ви е изпратена към нас, а вие ще получите Незабавно Потвърждение на вашата поръчка в своя мейл, както и Фактура, за да наравите Банков Превод, ако това е Метода на плащане, който желаете. 
  11. Ако не получите във вашата поща такъв мейл с Потвърждение на вашата поръчка, това означава, че Вие не сте Направил/а Поръчка.( моля, проверете и в Спам за Потвърждение, след това ни се обадете на тел: 0893553838, за да проверим в нашата база данни за ваша поръчка.)
  12. ВАЖНО: Възможни причини, за да не може да Изпратите към нас Вашата Поръчка:

  • неправилно въведени данни в полетата
  • стари браузъри
  • слаб интернет

При установяване на какъвто и да е проблем, нямате мейл с Потвърждение на Вашата поръчка или Невъзможност да Изпратите към нас Вашата Поръчка, молим ви да се свържете с Наш Администратор на тел; 0893553838 за Установяване на проблема.

ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ

1. Законово право на отказ

Право на отказ от договора

Ако сключвате договора като потребител, имате право да се откажете от Договора (с изключение на продукти,за които се изключва правото на отказ), в рамките на 14 дни, без да посочвате причина, без да дължите никакви обезщетение или неустойка и без да
плащате никакви разходи, с изключение на разходите, изрично посочени в настоящите правила и
условия.
Периодът за отказ ще изтече след 14 дни от деня, в който придобиете, или трето лице, различно от превозвача и посочено от вас, придобие физическо владение на стоките или в случай на множество стоки в една поръчка, доставени поотделно, след 14 дни от деня, в който придобиете или трето лице, различно от превозвача, посочено от вас придобие владение на останалата
последна стока, поръчана в една поръчка.
За да упражните правото си на отказ, можете да уведомите ТЕДИКО писмено на имейл адрес: sales@tediko.bg, можете да използвате телефон 0895553543 като заявите недвусмислено желанието си да върнете закупен продукт или продукти.
Можете да използвате формуляр за отказ, който е приложен по-долу(но не е
задължително. Моля, прикрепете към Формуляра за отказ/или поставете в пакета,в който сте получили Вашата TEDIKO.bg покупка Касовия бон, който сте получили.

Ние можем да обработим вашата върната покупка само в случаите, че получим обратно стоките с ненарушени етикети и опаковка със задължително прикрепен Касов Бон или Фактура(или Документ от куриера-Пощенски паричен превод), с който сте получили пратката.
За да спазите срока за отказ, е достатъчно за да изпратите вашето съобщение относно упражняването на правото на отказ, преди да е изтекъл срокът за отказ.

ПОЛИТИКА НА ЗАМЯНА

Ние ви даваме право освен да върнете даден продукт , така и опция ЗАМЯНА. За да се случи едновремнно Замяна и Връщане, е необходимо да ни изпратите ПИСМЕНО желанието си да замените един продукт с друг, ведно с Номера на Вашата поръчка. Ние можем да направим незабавна замяна само в случай, че сте изпратили ПИСМЕНА информация за това свое намерение и всички детайли за вашата поръчка поне 3 дни преди да инициирате връщането на закупения продукт. Моля, уверете се, че продуктът е с ненарушен търговски вид и съдържа всички етикети, с които е бил получен. Ние не можем да заменим продукт с Увреден търговски вид, опаковка или нарушена етикировка.

ПОСЛЕДСТВИЯ ОТ ОТКАЗ ОТ ДОГОВОР ОТ РАЗСТОЯНИЕ

Ако решите да се откажете от този договор, ние ще ви възстановим всички получени от вас плащания, без ненужна забава и във всеки случай, в рамките на 14 дни от датата, на която този договор е бил прекратен.

В този случай вие сте отговорен единствено за преките разходи по транспортирането на стоките от и към нашия склад.

Ние ще извършим такова възстановяване, като използваме банкови детайли, посочени от вас писмено във формата за контакт. Във всеки случай няма да ви бъдат начислени никакви такси в резултат на такова възстановяване. Независимо от горното, ние можем да откажем възстановяване, докато не получим обратно стоките или не ни предоставите доказателства, че сте изпратили обратно стоките, което от двете настъпи по-рано.
Вие ще изпратите обратно или ще доставите стоките, или ще ни ги предадете в нашия офис в гр. Пловдив, Асеновградско шосеN:9, ТЕДИКО ЕООД съответно без неоснователно забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който ни изпратите вашия отказ от този договор.
Крайният срок е спазен, ако изпратите обратно стоките преди изтичането на 14-дневния срок.
Освен ако не предадете лично стоките на горепосочения адрес, вие ще поемете преките разходи по връщането на стоките.
Моля, преди да върнете стоките, уверете се, че присъстват и са надлежно запазени всички етикети и реквизити, ведно с опаковката в цялост и ненарушен търговски вид на продуктите.
Неспазването на горепосоченото води до отказ да приемем върнатите от вас артикули.

2. Общи разпоредби

От съображения за вашата сигурност не можем да приемем обратно продукти от вида: бельо, бански, хигиенни продукти за майката, фиби и аксесоари за коса.

Вашето право да анулирате договора се прилага изключително за продукти, които са върнати в същото състояние, в което сте ги получили. Няма да бъде извършено възстановяване на средства, ако продуктът е бил използван, след като е бил отворен, за продукти, които не са в същото състояние както когато са били доставени, или ако са били повредени.
Грижете се за продукта(ите), докато е/са ваше притежание.
Моля, върнете продуктите, като използвате или включите оригиналната им опаковка в ненарушен търговски вид.
След преглеждане на артикула, ние ще ви информираме за това дали имате право на
възстановяване на изплатените суми. Сумата платена за продукта ще бъде възстановена, когато правото на отказ бъде упражнено в рамките на определения период и всички съответни стоки са върнати.
Възстановяването на средствата ще бъде извършено възможно най-скоро и във всички случаи в рамките на 14 дни от датата, на която сте ни уведомили ни за вашето намерение да отмените договора. Независимо от горното, ние можем да откажем възстановяване, докато не получим обратно стоките или не ни предоставите доказателства, че сте изпратили обратно
стоките, което от двете настъпи по-рано. Възстановяването на средствата винаги ще бъде извършвано по банков път.
Вие ще поемете разходите и рисковете при връщането на продуктите, както е посочено по-горе.
Ако имате някакви въпроси, можете да се свържете с нас чрез нашата форма за контакт или като
се обадите на тел:0893553838

3. Смяна на размер

Ако решите, че закупеният от Вас артикул е с неподходящ за Вас размер, можете да направите заявка за смяна на размера му, като в този случай ще дължите само цената на куриерските такси по замяната. 
Това не засяга Вашите законови и договорни права за отказ, които продължат да бъдат в сила. 
Можете да направите нова поръчка или да ни уведомите писмено или по телефона за желанието си да смените един размер с друг размер на същия продукт при условие, че той е наличен и цената му е същата като цената, на която вече сте го закупили.
Изберете новия размер на артикула и при условие, че  артикулът е един и същ,  цената му на
уебсайта е същата или по-висока от цената, която сте платили за първоначалния артикул (имайте предвид, че само в този случай няма да бъдете таксувани за разликата в цената) и че са използвани само определени начини за плащане (за повече информация вижте точка 12 от настоящите Условия). Когато тези изисквания са изпълнени, ще можете да заявите смяна на размера. 
Обърнете внимание, че опцията за смяна на размера на първоначалния артикул ще бъде активна само когато всички тези условия са изпълнени. 
След като сте избрали начина на връщане, ние ще изпратим новата поръчка за артикула с коригирания размер в рамките на 2-3 работни дни, считано от датата на заявката за замяна, и във всеки случай в рамките на не повече от 30 дни от тази дата. Новата поръчка е предмет на предвиденото в Общите условия, включително упражняването на правото на отказ.

4. Връщане на дефектни продукти

Ако забележите, че в момента на доставка продуктът не е както е посочено в договора, трябва незабавно да се свържете с нас чрез нашия формуляр за контакт, като предоставите информация за продукта и претърпените щети; също така можете да ни се обадите на 0895553543, безплатен разговор, в зависимост от вашата мобилна мрежа.
Трябва да върнете продукта на посочен от нас адрес не по-късно от 14 дни от датата на получаването му. В случай, че не получим горепосочения продукт в рамките на този срок, ние ще приемем, че вие сте се откзазали от опцията "връщане на дефектен продукт".

ФОРМУЛЯР ЗА ОТКАЗ МОЖЕТЕ ДА ИЗТЕГЛИТЕ ОТТУК